Next Consulting

Management Audit, Executive Search, Recruitment, Mentoring

A visszajelzés csodákra képes!

2016. december 15. 20:40 - nextconsulting

img_2528.JPG

Pár hónappal ezelőtt nem éreztem jól magam a bőrömben, nem találtam a helyem, úgy éreztem elakadtam. A feladataim nem motiváltak. A változást egy új projekt hozta, teljesen új terület, ahol eddig még nem próbáltam ki magam. Számomra is érdekes volt megélni, hogy olyan feladatot kapok, amiben korábban nem volt tapasztalatom. Akár el is bizonytalanodhattam volna, de nem ez történt! Mivel a téma teljesen új volt számomra, ezért más megközelítésre és módszertanra volt szükségem, olyan kompetenciáimat kezdtem el használni, amit korábban kevésbé. Így az új munka a bizonytalanság helyett új célokat és lehetőségeket jelentett, amit pozitívan éltem meg. A sikerhez elengedhetetlen volt, hogy folyamatosan kaptam visszajelzést a projekt vezetőmtől, megbeszéltük, hogy mi az, amit jól csinálok, és mi az, amin érdemes változtatni. Úgy éreztem, hogy ennek hatására sokkal jobban teljesítek és motiváltabb vagyok. Összeszedtem magamnak a tanulságokat.

Mi kell ahhoz, hogy tudjak visszajelzést adni?

  • Odafigyelés a másikra
  • Nyitottság
  • Objektív értékelés
  • Kommunikáció

Milyen formában érdemes ezt megtennem?

  • Előre megtervezetten, egy értékelő beszélgetés vagy projekt megbeszélés keretében, amire felkészülök
  • Spontán visszajelzésként, elsősorban a pozitív dolgokra

Mitől jó egy értékelő, visszajelző beszélgetés?

  • előre tisztázott értékelési szempontok és elvárások alapján történik
  • értékelő, és az értékelt személy is felkészül a beszélgetésre
  • pozitív hangulat és környezet
  • lehetőséget adni arra, hogy a beszélgetés résztvevője értékelje a saját teljesítményét
  • először a pozitív dolgokat foglaljuk össze, utána a fejlesztendő területeket, majd a pontos elvárásokat és célokat

Közeledik az év vége, időszerűek a visszajelzések, nem csak a munkahelyen, hanem akár a magánéletben is. Mindenkire inspirálóan hat egy jó beszélgetés a jövő év céljairól, elvárásairól, arról hogy mit érdemes másként csinálni, hogy többet hozzunk ki magunkból.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nextconsulting.blog.hu/api/trackback/id/tr212050595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása